RSS

Kikkerprinsesje…

12 Feb

Ik ben zelf niet zo een carnaval-fan (lees: als het carnaval is kruip ik nog het liefst onder een grote steen tot het voorbij is). Maar nu ons kleine meid er is ontsnap ik er niet aan. Deze week vieren ze carnaval in het kinderdagverblijf.
En een klein meisje zonder kostuumpje laten vertrekken dat kan niet he…
Dus ik dacht ik maak er een leuke kikker van! Ik kocht een groen truitje en groen broekje en pimpte het met een kraagje, polsbandjes, enkelbandjes en een mutsje…
Een kostuumpje met niet al te veel werk, maar het resultaat ziet er wel leuk uit!

WP_20150212_005

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op februari 12, 2015 in maaksels

 

Geef een reactie

 
