RSS

Operatie ‘winterjas’ geslaagd!

18 Okt

Ik zocht een mooie winterjas voor A. Maar vond nergens mijn zin (teveel roze, teveel glitter of teveel van beide…). Daarom besloot ik het zelf eens te proberen, ik zocht een mooi stofje en een lekker warme voering en ik vond een leuk patroontje in de ‘Ottobre’.
Aan de slag dan maar! Het patroon op zich is vrij eenvoudig, de beschrijving ook, enkel bij het in elkaar zetten van de voering en de buitenstof (vooral dan de mouwen) was het even zoeken, ik deed het een beetje anders dan het boekje zei (met dank aan de tips van mijn mama 🙂 ) en het resultaat mag er zeker zijn! InstagramCapture_9552632a-bca5-47d8-a645-cf5a8f30c9b3 InstagramCapture_a67cfcf0-1b1c-4e0c-bdd6-7c8c4cc8ff49 WP_20151018_010 WP_20151018_016

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op oktober 18, 2015 in Uncategorized

 

Geef een reactie

 
